Reprezentacja Polski

O wszystkim co dzieje się w polskiej i zagranicznej piłce

Reprezentacja Polski

Postprzez ostry99 » 2005-04-08, 18:51

Tu możecie wypowiadać się o meczach , piłkarzach reprezentacji itd.
Ostatnio edytowano 2014-02-08, 11:36 przez ostry99, łącznie edytowano 1 raz
ostry99
Bawarczyk
Avatar użytkownika
 
Posty: 152
Wiek: 33
Dołączył(a): 2005-04-06, 17:08
Lokalizacja: Lubawa
Online: 0s

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez zborek » 2005-04-08, 19:23

Trzeba przyznac,że ostatnio Polska reprezentacja jest w wysokiej formie.Niedoœć,że wygrywajš prawie wszystkie mecze to juz mogš byc prawie pewni awansu do Mistrzostw Œwiata.Trzymac tak dalej.Pozdro
:D :D :D :D :wink: :wink: :wink: :wink:
Obrazek

Obrazek
zborek
Bawarczyk
Avatar użytkownika
 
Posty: 641
Wiek: 33
Dołączył(a): 2005-04-06, 17:04
Lokalizacja: Suwałki
Online: 0s

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez Luke » 2005-04-08, 19:34

Tak naprawde to nie za bardzo mnie obchodzi czy Polska sie dostanie czy nie i tak zawsze kibicowalem Niemcom :P

Emocje zwiazane z reprezentacja skonczy sie kiedy odszedl Engel, za jego przewodnictwem Polska z Olisadebe na czele grala calkiem niezle, teraz to mi to wisi, ale jednak sadze ze sie dostana.
Luke
Bawarczyk
Avatar użytkownika
 
Posty: 2635
Wiek: 37
Dołączył(a): 2005-04-07, 06:41
Lokalizacja: Racibórz
Online: 6d 11h 15m 36s

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez ostry99 » 2005-04-08, 19:40

teraz reprezentacja też gra nieŸle. Ma 15 punktów i tylko 1 punkt staraty do prowadzšcej Angli tak więc jeœli nie zajmie 1 miejsca w grupie może być rozstawiona wœród tych dwóch zespołów zajmujšcych drugie miejsce w swoich grupach z najlepszym bilansem punktowych
FC Bayern Munchen Deutscher Rekordmaister !!!
ostry99
Bawarczyk
Avatar użytkownika
 
Posty: 152
Wiek: 33
Dołączył(a): 2005-04-06, 17:08
Lokalizacja: Lubawa
Online: 0s

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez Lmollu » 2005-04-08, 19:51

Mamy spore szanse na awans, ale boje sie ze zrobimy znowu sobie wstyd na MŒ. Zalezy na kogo trafimy w barazach, chyba ze awansujemy bezposrednio z drugiego miejsca z najlepszym bilansem.
Obrazek
Lmollu
Bawarczyk
 
Posty: 1814
Wiek: 35
Dołączył(a): 2005-04-06, 18:22
Lokalizacja: Gliwice
Online: 0s

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez olek » 2005-04-08, 20:23

tak więc jeœli nie zajmie 1 miejsca w grupie może być rozstawiona wœród tych dwóch zespołów zajmujšcych drugie miejsce w swoich grupach z najlepszym bilansem punktowych

tez mna to licze
ale boje sie ze zrobimy znowu sobie wstyd na MŒ

tak jak w korei i japonii heh wtedy to byl prawdziwy blamaz a przez el szlismy jak burza bylismy 1 europejskim zespolem ktroy sie zakwalifikowal :)
olek
Bawarczyk
Avatar użytkownika
 
Posty: 2787
Dołączył(a): 2005-04-06, 21:54
Online: 0s

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez tapczan » 2005-04-08, 21:01

Gramy całkiem nieŸle, nawet z Angliš zagraliœmy dobrze, a przegraliœmy przez głupie błędy.
Mamy spore szanse na awans i mam nadzieję, że będziemy mogli oglšdać naszych w Niemczech :)
tapczan
 

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez KuBa » 2005-04-08, 21:30

Bardzo licze na to, że zagramy w MŒ. Według mnie mamy dobra drużyne. Przegralismy tylko z Anglia po dobrym meczu. Polska reprezentacja ma dużš siłe ofensywnš. Bardzo mnie cieszy, że Szymkowiak tak sie rozwinšł w Turcji i nareszcie mamy dobrego rozgrywajšcego. :-P :-P :-P

Luke napisał(a):Tak naprawde to nie za bardzo mnie obchodzi czy Polska sie dostanie czy nie i tak zawsze kibicowalem Niemcom

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Lmollu napisał(a):Mamy spore szanse na awans, ale boje sie ze zrobimy znowu sobie wstyd na MŒ.

To co majš powiedzieć Wyspy Owcze i San Marino. Żeby nie mieć takich wpadek to nasza druzyna musi sie ogrywac i zdobywac doœwiadczenie na MŒ i ME. Nie mów znów, że zrobiliœmy sobie jakœ wstyd wygraliœmy z USA, może przegralismy troche za wysoko z Portugalia i pokonał nas półfinalista i gospodarz mistrzostw 2:0.
KuBa
Bawarczyk
 
Posty: 257
Dołączył(a): 2005-04-07, 14:04
Online: 5d 15h 17m 26s

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez piotraldinho » 2005-04-08, 21:34

raczej zobaczymy naszych pilkarzy na mundialu . Sa na dobrej drodze do awansu i tylko musza wygrac u siebie z Austria i Walia i w zasadzie awans w kieszeni . Jeszcze rozjechac Azerow w Baku i remis na Wembley i bedzie jazda 8) . Mowie , mamy duze szanse i wierze mocno w awans :!: .
pozdro :wink:
piotraldinho
Bawarczyk
Avatar użytkownika
 
Posty: 1289
Wiek: 33
Dołączył(a): 2005-04-06, 17:26
Lokalizacja: Kraków
Online: 0s

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez Max » 2005-04-09, 14:30

szanse mamy sporo mam nadzieje ze nie zmarnujemy tej szansy
nawet jesli mamy sie skompromitowac to na mundial trzeba pojechac!
Max
Administrator
 
Posty: 3212
Wiek: 35
Dołączył(a): 2005-04-03, 15:48
Lokalizacja: Berno
Online: 17m 53s

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez tomal125 » 2005-04-09, 14:39

No według mnie mamy pewne drugie miejsce i szanse nawet na pierwsze . Ale jeœli będziemy grali w takiej formie jak teraz . Oby Anglicy się potkneli .No ale ostatni mecz jest Polska-Anglia i myœle że to on zatecyduje o 1 miejsce
tomal125
Bawarczyk
Avatar użytkownika
 
Posty: 1217
Dołączył(a): 2005-04-06, 18:28
Lokalizacja: Wrocław
Online: 17d 11h 39m 43s

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez B@m » 2005-04-09, 18:03

2 miejsce gwarantowane, ale nie sšdze zebyœmy dogonili Anglików. Obyœmy tak grali na MŒ to będzie dobry występ ;) :569:
B@m
 

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez olek » 2005-04-09, 20:00

mam nadzieje ze zdobyte punkty pozwola nam bezposrednio awansowac z 2 miejsca bo do konca pewnie bedzie tylko ciezko z anglia :/ ale moze nam sie uda zremsiowac a moze nawet wygrac badzmy dobrej mysli
olek
Bawarczyk
Avatar użytkownika
 
Posty: 2787
Dołączył(a): 2005-04-06, 21:54
Online: 0s

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez zborek » 2005-04-13, 21:57

Czy może mi ktos powiedziec,kiedy odbędzie sie mecz Meksyk-Polska????,bo juz niemoge się doczekac kolejnej wygranej Polaków hehehehehe.
Pozdro
:D :D :D :wink: :wink: :wink: :wink:
Obrazek

Obrazek
zborek
Bawarczyk
Avatar użytkownika
 
Posty: 641
Wiek: 33
Dołączył(a): 2005-04-06, 17:04
Lokalizacja: Suwałki
Online: 0s

Re: Reprezentacja Polski

Postprzez macio » 2005-04-13, 22:12

[quote="zborek"]Czy może mi ktos powiedziec,kiedy odbędzie sie mecz Meksyk-Polska????,bo juz niemoge się doczekac kolejnej wygranej Polaków hehehehehe.
Pozdro
:D :D :D :wink: :wink: :wink: :wink:[/quote]

27 kwietnia.
macio
Bawarczyk
 
Posty: 46
Wiek: 36
Dołączył(a): 2005-04-13, 20:18
Online: 0s

Następna strona

Powrót do Piłka nożna w Polsce i na Świecie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości